• Turizm Şikayet Hattı Projesi
  • PAYLAŞ:

12.09.2008 07:45:46

TC Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü tarafından Birliğimize gönderilen yazıda, ülkemize gelen turistlerin olası şikayet, istek ve memnuniyet taleplerinin, özel teknolojiyle donatılmış bir çağrı merkezi aracılığıyla kaydedilip değerlendirilerek ilgili kurum ve kuruluşlara iletileceği “Turizm Şikayet Hattı” adlı bir projenin Bakanlığın ilgili birimlerince yürütüldüğü belirtiliyor. Yazıya göre, proje en kısa sürede ilgili kurum ve kuruluşlarla işbirliği içinde hayata geçirilecek.

 

 

 

 

  • Muğla
    İzmir
  • Mart 2013
    Temmuz 2012
  • Ağustos 2006
    Aralık 2013