• Turizm Şikayet Hattı Projesi
  • PAYLAŞ:

12.09.2008 07:45:46

TC Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü tarafından Birliğimize gönderilen yazıda, ülkemize gelen turistlerin olası şikayet, istek ve memnuniyet taleplerinin, özel teknolojiyle donatılmış bir çağrı merkezi aracılığıyla kaydedilip değerlendirilerek ilgili kurum ve kuruluşlara iletileceği “Turizm Şikayet Hattı” adlı bir projenin Bakanlığın ilgili birimlerince yürütüldüğü belirtiliyor. Yazıya göre, proje en kısa sürede ilgili kurum ve kuruluşlarla işbirliği içinde hayata geçirilecek.

 

 

 

 

  • Ocak 2011
    Nisan 2009
  • Haziran 2007
    Denizli
  • Ekim 2011
    Mayıs 2012