• Turizm Şikayet Hattı Projesi
  • PAYLAŞ:

12.09.2008 07:45:46

TC Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü tarafından Birliğimize gönderilen yazıda, ülkemize gelen turistlerin olası şikayet, istek ve memnuniyet taleplerinin, özel teknolojiyle donatılmış bir çağrı merkezi aracılığıyla kaydedilip değerlendirilerek ilgili kurum ve kuruluşlara iletileceği “Turizm Şikayet Hattı” adlı bir projenin Bakanlığın ilgili birimlerince yürütüldüğü belirtiliyor. Yazıya göre, proje en kısa sürede ilgili kurum ve kuruluşlarla işbirliği içinde hayata geçirilecek.

 

 

 

 

  • Haziran 2009
    Kasım 2010
  • Mayıs 2009
    Mayıs 2007
  • Ocak 2011
    Ekim 2011