• Turizm Şikayet Hattı Projesi
  • PAYLAŞ:

12.09.2008 07:45:46

TC Kültür ve Turizm Bakanlığı Tanıtma Genel Müdürlüğü tarafından Birliğimize gönderilen yazıda, ülkemize gelen turistlerin olası şikayet, istek ve memnuniyet taleplerinin, özel teknolojiyle donatılmış bir çağrı merkezi aracılığıyla kaydedilip değerlendirilerek ilgili kurum ve kuruluşlara iletileceği “Turizm Şikayet Hattı” adlı bir projenin Bakanlığın ilgili birimlerince yürütüldüğü belirtiliyor. Yazıya göre, proje en kısa sürede ilgili kurum ve kuruluşlarla işbirliği içinde hayata geçirilecek.

 

 

 

 

  • Ekim 2011
    Eylül 2011
  • Ekim 2007
    Kasım 2013
  • Mart 2009
    Nisan 2013