Fransız Misafirimizin Mağduriyeti Hakkında Basın Açıklaması

Bugün basında yer alan ülkemize gelen Fransız misafirimizin VIP araç ile transferi sırasında yüksek hizmet bedeli ödediğine dair haber üzerine TÜRSAB olarak kurumumuza yapılan bir şikayet olmamasına rağmen acenta hakkında gerekli işlemleri hemen başlatıldı. TÜRSAB denetim ekipleri söz konusu acentayı yerinde denetlediler. Fransız turistin şikayetçi olduğu konu ile ilgili belgeler incelendi. Söz konusu acenta yaptığı yanlışı kabul etti. Telafi amacıyla alınan bedelin tamamı firma tarafından mağduriyet yaşayan misafirimizin kredi kartına iade edildi. Paranın tamamı iade edilse de TÜRSAB’ın konuyla ilgili takibi devam etmektedir. Hakkında şikayet olan acenta disiplin kuruluna sevk edilmiştir. Disiplin kurulumuz söz konusu acenta ile ilgili kararı verdikten sonra gereği yapılacaktır.

TÜRSAB
Türkiye Seyahat Acentaları Birliği