TÜRSAB Akademi / Müşteri İlişkilerinde İkna Yöntemi ve İletişim Psikolojisi

23 Ekim 2018 Salı günü Prof. Dr. Muhittin Karabulut’un sunumlarıyla ‘’Müşteri İlişkilerinde İkna Yönetimi ve İletişim Psikolojisi’’ semineri gerçekleştirilecektir.

İlgili bireylerin katılımlarını önemle rica ederiz.

Eğitim Yeri:TÜRSAB Genel Merkez Binası/Fulya

Eğitim Saati:14:00-18:00

Eğitim Tarihi:23 Ekim 2018

Eğitmen: Prof. Dr. Muhittin KARABULUT

Amaç: Turizm sektöründe bireysel ve ekipsel satış görüşmeleri ve iletişim etkinliğini artırmak

  1. Hizmet sektöründe hedef müşteri, davranışı, beklentileri, öğrenme süreci, profesyonel müşteri ilişkileri yönetmeni ve ilişki pazarlaması
  2. Çapraz kültürlerde müşteri ilişkilerinde görüşme (teke tek/ekipsel), karar süreci, yüksek ve düşük basınçlı görüşme: batna ve watna
  3. İkna yöntemi ve güç: anlama/dinleme, anlatma, ilişki –çatışma yönetme ve sosyal sorumluluk
  4. İletişim türleri (bedenden sanala) ve süreci, n tip iletişim, iletişim psikolojisi ve iletişim engelleri, naıdas kuralı ve mama yöntemi
  5. Role-playıng

Kaynak: Prof. Dr. Muhittin Karabulut, Satış Yönetimi ve Profesyonel Satışçılık, 2017

  • TÜRSAB Akademi / Müşteri İlişkilerinde İkna Yöntemi ve İletişim Psikolojisi