THY’nin Help Desk İle İlgili Duyurusu

THY’den gelen UMR-017 no’lu “Help Desk” ile ilgili duyuru aşağıda aynen aktarılmaktadır.

Sayın Hac&Umre Acentemiz,

Size özel Koordinasyon Merkezimiz devreye girdi.

(Her gün 07.00-22.30 arası)

HACUMREHELPDESK@THY.COM

Dahili: 30049

Cep Tel: 0 5077 53 01 85

PNR işlemleri :

1-İsim değişikliği

  •  PNR larda  en fazla 3 harfe kadar ve anlam değişmeyecek durumlarda yapılmaktadır.
  • PNR ları acentenin e-mail ve Print adresine yönlendirilir.
  • Aynı şehirde bulunan farklı bir acentenin PNR ı, diğerine QEP lenemez.
  • PNR lara özel talep/yolcu  girişlerinin yapılması

2-Miles & Smiles girişleri :

  • Miles&Smiles yolcuların bilgilerinin PNR a işlenmesi ve girişler hakkında bilgilendirme yapılır.

ÖNEMLİ  NOT : Yedek yerlerin okeylenmesi, opsiyon süresinin uzatılması, TROPHY opsiyonunun çıkarılması  gibi işlemler yapılmamaktadır. Bu tip durumlara müdaheleler ancak sistem arızası ve olağanüstü durumlarda  mümkündür.

Bilet İşlemleri :

 

1-Reval işlemleri:

  • SC den kaynaklı pnrlara işlemler bölümümüz tarafından yapılır.
  • PNR sadece cezasız işlemlerde ücret kuralı doğrultusunda reval işlemi yapılır.
  • Cezalı işlemler için sadece mesai bitiminde teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.

2-Reissue/Name Change işlemleri:

  • REISSUE işlemleri cezasız ve involuntary durumlarında yapılır.
  • Reissue işlemleri cezalı olması durumda sadece mesai bitiminde ve teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.
  • Name Change işlemleri kayıtlı acenta telefonu veya e-mail adresinden gelmesi durumunda yapılabilecektir.
  • Hava limanlarında vize problemi,mahrem problemi v.s nedenlerden iptal veya name change işlemleri kayıtlı e-mail veya telefondan ofisimiz aranması durumda yapılabilecektir. 

 

Ücret İşlemleri :

1-Ücret  işlemleri:

  • Hac&Umre ile alakalı yurt içi ve yurt dışı Ücret verilmesi
  • Ücret notu , indirimli ücretler ile ilgili kural ve uygulamaları
  • Free uygulaması,fazla bagaj hakkında bilgilendirme yapılmaktadır.

 

Diğer İşlemleri :

1- Kayıp bagaj:

  • Kayıp bagaj ile alakalı son durum ve gelişmeler hakkında bilgi verilmesi

2- Check-in işlemleri:

  • Farklı meydandaki yolcuların check-in işlemin önceden ve sorunsuz bir şekilde yapılmasının saglanması.

NOT: Hac&Umre Help Desk’ten mesai bitiminde işlem yapmak isteyen acentemizin belirlenen tutardan teminat mektubu verilmesi durumunda işlem yapılabilmektedir.