THY’NİN HELP DESK İLE İLGİLİ DUYURUSU

THY’den gelen UMR-017 no’lu “Help Desk” ile ilgili duyuru aşağıda aynen aktarılmaktadır.

Sayın Hac&Umre Acentemiz,

Size özel Koordinasyon Merkezimiz devreye girdi.

(Her gün 07.00-22.30 arası)

HACUMREHELPDESK@THY.COM

Dahili: 30049

Cep Tel: 0 5077 53 01 85

PNR işlemleri :

1-İsim değişikliği

  •  PNR larda  en fazla 3 harfe kadar ve anlam değişmeyecek durumlarda yapılmaktadır.
  • PNR ları acentenin e-mail ve Print adresine yönlendirilir.
  • Aynı şehirde bulunan farklı bir acentenin PNR ı, diğerine QEP lenemez.
  • PNR lara özel talep/yolcu  girişlerinin yapılması

2-Miles & Smiles girişleri :

  • Miles&Smiles yolcuların bilgilerinin PNR a işlenmesi ve girişler hakkında bilgilendirme yapılır.

ÖNEMLİ  NOT : Yedek yerlerin okeylenmesi, opsiyon süresinin uzatılması, TROPHY opsiyonunun çıkarılması  gibi işlemler yapılmamaktadır. Bu tip durumlara müdaheleler ancak sistem arızası ve olağanüstü durumlarda  mümkündür.

Bilet İşlemleri :

 

1-Reval işlemleri:

  • SC den kaynaklı pnrlara işlemler bölümümüz tarafından yapılır.
  • PNR sadece cezasız işlemlerde ücret kuralı doğrultusunda reval işlemi yapılır.
  • Cezalı işlemler için sadece mesai bitiminde teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.

2-Reissue/Name Change işlemleri:

  • REISSUE işlemleri cezasız ve involuntary durumlarında yapılır.
  • Reissue işlemleri cezalı olması durumda sadece mesai bitiminde ve teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.
  • Name Change işlemleri kayıtlı acenta telefonu veya e-mail adresinden gelmesi durumunda yapılabilecektir.
  • Hava limanlarında vize problemi,mahrem problemi v.s nedenlerden iptal veya name change işlemleri kayıtlı e-mail veya telefondan ofisimiz aranması durumda yapılabilecektir. 

 

Ücret İşlemleri :

1-Ücret  işlemleri:

  • Hac&Umre ile alakalı yurt içi ve yurt dışı Ücret verilmesi
  • Ücret notu , indirimli ücretler ile ilgili kural ve uygulamaları
  • Free uygulaması,fazla bagaj hakkında bilgilendirme yapılmaktadır.

 

Diğer İşlemleri :

1- Kayıp bagaj:

  • Kayıp bagaj ile alakalı son durum ve gelişmeler hakkında bilgi verilmesi

2- Check-in işlemleri:

  • Farklı meydandaki yolcuların check-in işlemin önceden ve sorunsuz bir şekilde yapılmasının saglanması.

NOT: Hac&Umre Help Desk’ten mesai bitiminde işlem yapmak isteyen acentemizin belirlenen tutardan teminat mektubu verilmesi durumunda işlem yapılabilmektedir.

TÜM HABERLER
18  Nisan  2024
TÜRSAB Heyetimiz, "Batman Turizm Master Planı Çalıştayı" Kapsamında Batman’ı Zi...
HABERİ OKU
18  Nisan  2024
Gastronomi Turizmi İhtisas Başkanlığımız Koordinasyonunda, “Safranbolu Bilgilen...
HABERİ OKU
18  Nisan  2024
TÜRSAB Genel Merkezimizde "Gürcistan Destinasyon Tanıtım Etkinliği" Gerçekleşti...
HABERİ OKU
18  Nisan  2024
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
17  Nisan  2024
TÜRSAB Yönetim Kurulu Olağan Toplantısı, Lütfi Kırdar Uluslararası Kongre ve Se...
HABERİ OKU
17  Nisan  2024
TÜRSAB Başkan Yardımcımız Hasan Eker, Mersin Turizm Fuarı Kapsamında Gerçekleşt...
HABERİ OKU
16  Nisan  2024
Turizmin Geleceği İçin Geleceğin Turizmcilerini Ağırladık
HABERİ OKU
15  Nisan  2024
TÜRSAB Kapadokya BTK Başkanımız Faruk Kahveci ve Beraberindeki Heyet, Turizm Ha...
HABERİ OKU
TÜM DUYURULAR
18  Nisan  2024
Enformasyon Memurluğu Turizm Bilgisi Sınavı Hakkında Önemli Duyuru
HABERİ OKU
17  Nisan  2024
Milli Saraylar Acenta Portalı Faaliyete Başladı
HABERİ OKU
17  Nisan  2024
Yabancı Tur Operatörleri İçin Çalışma İzni Değerlendirme Kriterleri Hakkında Du...
HABERİ OKU
17  Nisan  2024
Ankara Palas Müzesi Bilet Fiyatı Hakkında Duyuru
HABERİ OKU
16  Nisan  2024
Gürcistan Destinasyon Tanıtım ve B2B Görüşme Etkinliği Hakkında Duyuru
HABERİ OKU
15  Nisan  2024
 "Turizm Buluşması" Hakkında Duyuru
HABERİ OKU
15  Nisan  2024
Saray, Köşk, Kasır ve Müze Gişelerinin Kapanış Saatinin Değiştirilmesi Hakkında...
HABERİ OKU
15  Nisan  2024
Turizm Haftası Kutlu Olsun
HABERİ OKU