ELEKTRONİK İMZA MODÜLÜ
Değerli Üyelerimiz,
Türk Hava Yolları’nın TÜRSAB ile birlikte yürüttüğü çalışmalar çerçevesinde, Bundan böyle Üyelerimizin, THY ile imza gerektirecek aşağıda belirtilen işlemlerde imza süreçleri hızlandırılarak zaman tasarrufu sağlayıp, oluşabilecek maddi kayıpların önlenmesi amacıyla “Elektronik İmza Modülü” uygulaması 16 Ocak 2017 tarihi itibariyle devreye girecektir.
Bundan böyle tüm sözleşme işlemleri belirtilen tarih itibariyle “elektronik imza” ile Acente Portal üzerinden yürütülecektir. Güvenli elektronik imza uygulaması ile bu kapsamda; Yurt İçi Yetkili Yolcu Bilet Satış Acenteliği, Kolay Bilet Satış Acenteliği ve Websagent acentelerinin aşağıdaki süreçlerinde elektronik imza kullanılmaya başlanacaktır.
• Yeni Acentelik Başvuru İşlemleri
• Fesih İşlemleri
• İsim Değişikliği İşlemleri
• Unvan & Statü Değişikliği İşlemleri
• Adres & Şehir Değişikliği İşlemleri
• Hissedar & Sahip Değişikliği İşlemleri
• Dış Hat Tadil Protokolü İşlemleri
• Sözleşme Yenileme İşlemleri
İlgili sözleşmeler, hem elektronik imza token’leri vasıtası ile bilgisayar üzerinden, hem de mobil imza vasıtası ile cep telefonu üzerinden dahi imzalanabilecek olup imzalanan sözleşmelere Acente Belgeleri sayfasından kolayca erişilebilecektir. Elektronik imza kullanımı için aşağıdaki hususlara dikkat edilmesi önem arz etmektedir.
- 16 Ocak 2017 tarihi itibari ile taleplerinizin işleme alınabilmesi için elektronik imza
- Elektronik imza kullanacak olan yöneticilerin portale kullanıcı olarak eklenmesi,
- Elektronik imza kullanımının sağlıklı yürütülebilmesi için acente mail adreslerinin günceltutulması,
- Elektronik imza işlemleri için Internet Explorer kullanılması gerekmektedir.
Mobil imza kullanımı şu an sadece Türk Telekom operatörü için mevcuttur. Sorularınız için doğrudan acenteportal@thy.com adresine doğrudan mail atabilirsiniz.
Saygılarımızla,