TÜRSAB AKADEMİ EĞİTİMLERİ DEVAM EDİYOR!/16 MART 2017
TÜRSAB AKADEMİ olarak, seyahat acentalarımızdan gelen talepler doğrultusunda oluşturduğumuz eğitimlerimizden:
1- PAKET TUR OLUŞTURMA, PLANLAMA VE MALİYETLENDİRME
Konulu eğitimimizi 16 Mart 2017 Perşembe günü yapacağız.
Eğitimlerimiz, TÜRSAB üyesi seyahat acenta sahip / ortak ve çalışanlarına (çalışanların başvuru sırasında, seyahat acentasında çalıştığına dair yetkili imzalı yazısı ve SGK giriş belgesi gerekmektedir) ÜCRETSİZ olacaktır. Eğitimin bitiminde TÜRSAB AKADEMİ tarafından konuyla ilgili eğitim alındığına dair sertifika verilecektir.
Her eğitim sınıf kapasitesi 30 kişiyle sınırlıdır. Eğitime daha fazla talep olması halinde ise en kısa zamanda eğitim programının tekrarı sağlanacaktır. Eğitime BYK ofislerimizden video konferans sistemiyle katılım sağlanacaktır.
Başvurularda sıralama, tarafınıza gönderilen bilgi ve başvuru formlarının geri dönüş sırası dikkate alınarak düzenlenecektir. Başvurularda her acentadan bir katılımcıya öncelik tanınacak olup her müracaat eden acenta sahip / çalışanının farklı zamanlarda dahi olsa eğitimlere katılmasına çalışılacaktır.
EĞİTİM PROGRAMI:
Eğitim Yeri:TÜRSAB Genel Merkezi Fulya/Beşiktaş
Eğitim Tarihi:16.03.2017- Perşembe 09.30-12.30
1.EĞİTİM: “Paket tur oluşturma, planlama ve maliyetlendirme”
Konular: Seyahat acentasının yapması gerekenler; Pazar araştırması, reklam tanıtımı, yeni destinasyon çıkarma ve maliyetlendirme.Soru / önerileriniz.
Eğitmen : Cüneyt SADIÇ
Başvurular için, eğitim katılım formunun ilgili tüm yerlerinin okunaklı bir şekilde doldurularak akademi@tursab.org.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir.
İçerik ile ilgili dosyalar