TÜRSAB AKADEMİ EĞİTİMLERİ DEVAM EDİYOR!
TÜRSAB AKADEMİ olarak, seyahat acentalarımızdan gelen talepler doğrultusunda oluşturduğumuz eğitimlerimizden:
TEMEL DÜZEY
1- PAKER TUR PLANLAMA ve MALİYETLENDİRME
Konulu eğitimimizi 28 Eylül Çarşamba günü yapacağız.
Eğitimlerimiz, TÜRSAB üyesi seyahat acenta sahip/ortak ve çalışanlarına (çalışanların başvuru sırasında, seyahat acentasında çalıştığına dair yetkili imzalı yazısı ve SGK giriş belgesi gerekmektedir) ÜCRETSİZ olacaktır. Eğitimin bitiminde TÜRSAB AKADEMİ tarafından konuyla ilgili eğitim alındığına dair sertifika verilecektir.
Her eğitim sınıf kapasitesi 25 kişiyle sınırlıdır. Eğitime daha fazla talep olması halinde ise en kısa zamanda eğitim programının tekrarı sağlanacaktır.
Başvurularda sıralama, tarafınıza gönderilen bilgi ve başvuru formlarının geri dönüş sırası dikkate alınarak düzenlenecektir. Başvurularda her acentadan bir katılımcıya öncelik tanınacak olup her müracaat eden acenta sahip / çalışanının farklı zamanlarda dahi olsa eğitimlere katılmasına çalışılacaktır.
“Paket tur planlama ve maliyetlendirme” eğitimimiz 28 Eylül Çarşamba günü 09.30-12.30 saatleri arasında İstanbul-Fulya’da bulunan TÜRSAB Genel Merkez Seminer Salonu’nda yapılacaktır.
Başvurular için, eğitim katılım formunun ilgili yerlerinin okunaklı bir şekilde doldurularak akademi@tursab.org.tr adresine gönderilmesi gerekmektedir.
İçerik ile ilgili dosyalar