30 Aralık 2017

IATA Üyelerimizin Dikkatine

Birliğimiz TÜRSAB’ın IATA ile mevcut iş birliğimizi geliştirme ve üyelerimizin çalışmalarının kolaylaştırılması protokolü çerçevesinde; IATA’ya doğrudan telefonla ulaşılan "saat aralığı" uzatılmıştır. Yeni saat aralığı IATA Müşteri Portalından (“Destek İrtibat Sayfası”, “Bizi Arayın” bölümünden) öğrenilebilmektedir.

Birliğimiz web sitesinde daha önce duyurusu yapılan IATA "Müşteri Portalı"nın yenilenmesi işlemi de gerçekleşmiş olup sisteme Türkçe dil seçeneği eklenmiştir. Oturum açıldıktan sonra, Türkçe dili ve tercih edilen iletişim kanalı seçilebilmektedir.

Üyelerimiz Müşteri Portalı kanalıyla IATA’ya her türlü sorunlarını doğrudan iletebilecek veya telefon aracılığıyla Türkçe konuşan Müşteri Hizmetleri Temsilcisine ulaşabileceklerdir.

  • IATA Üyelerimizin Dikkatine