NİELSEN ARAŞTIRMA FİRMASI “KÜRESEL REKLAMCILIK TRENDLERİ VE SORUMLU TURİZM ÜZERİNE ODAKLANMAK” KONULU SUNUMU
Nielsen Araştırma Firmasından Birliğimize iletilen yazıda; Turizmde küresel reklam trendlerinin bölgelere göre dağılımını gösteren verilerin bulunduğu ve turizm alanında yerine getirilmesi gereken sorumlulukların neler olduğuna dair önerileri içeren; “Küresel Reklamcılık Trendleri ve Sorumlu Turizm Üzerine Odaklanmak” konulu bir sunum hazırladıklarını iletmişlerdir.
Bahse konu sunumun, turizm firmalarının satın alma alışkanlıklarını etkileyen tüm faktörleri içerdiğini, trendleri takip etmeyi sağlayan ve kıtalar arasında şirketinizi büyütmeniz için önemli içgörülerden faydalanmanıza yardımcı olacak bir sunum olduğunu bildirmişlerdir.
Söz konusu sunum ile ilgilenen üyelerimiz ekte yeralan sunumu dosyasına erişebilir ve detaylı şekilde bilgi edinmek isteyen üyelerimizin aşağıda belirtilen irtibat kişisiyle direkt olarak iletişime geçmeleri rica olunur.
İrtibat Kişisi:
Jens Brockmann
Nielsen Global Ad Intel
Tel: + 00 381 11 3120730
E-mail: jens.brockmann@nielsen.com
Web:http://www.nielsen.com/tr/tr.html
Ek: Küresel Reklamcılık Trendleri ve Sorumlu Turizm Üzerine Odaklanmak Sunumu (52 sayfa)
İçerik ile ilgili dosyalar