38. ITTFA BELGRAD TURİZM FUARI
T.C. Belgrad Büyükelçiliği Kültür ve Tanıtma Müşavirliği tarafından 38. ITTFA Belgrad Turizm Fuarı hususunda Birliğimize iletilen yazı aşağıda aynı şekilde bilgilerinize sunulmuştur.
"Türkiye standı her yıl olduğu gibi Salon 1’de yer alacaktır. Stant numarası 1108'dir. Fuar açılış tarihinden fuar kapanış tarihine kadar stantta görev alacak kişiler tarafından hiç bir zaman info desklerin boş bırakılmaması sağlanmalıdır. Standımızın boş kalmaması ve ülkemiz imajını olumsuz etkilememesi amacıyla, fuara başvuru yapan katılımcılar en geç 22 Ocak 2016 tarihine kadar fuara katılıp katılmayacağını teyit etmesi gerekmektedir.
Tüm katılımcılar yüksek çözünürlüklü (.jpg, .psd, .pdf, .eps, .ai, .tiff) logolarını Müşavirliğimiz e-posta adresine (info@posetitursku.com) en geç 30 Ocak 2016 tarihine kadar göndermelidir. Fuarda kullanılacak görseller Bakanlığımız tanıtım stratejilerine uygun olarak Müşavirliğimizce temin edilecektir. Ayrıca, stantta roll up kullanılmaması gerekmektedir. Stantlarda 4 gün süre ile çalıştırmak üzere yerel hostes bulundurulması konusunda ihtiyaç duyulması halinde Müşavirliğimizce katılımcılara bir hostes listesi gönderilecek veya Türkçe bilen kişiler tavsiye edilecektir. İlgili kişiler için ücretler katılımcılar tarafından karşılanacaktır.
Müşavirliğimizce her katılımcıya birer adet fuar giriş kartı temin edilebilecektir. Giriş kartları 17 Şubat 2016 tarihinde Müşavirliğimizden saat 17:00'a kadar alınmalıdır. (Francuska 17/C3). Bunun dışında kartlara ihtiyaç duyulması halinde fuar idaresinden satın alınması gerekmektedir. Günlük giriş kartının ücreti 300 Sırp Dinarı'dır (yaklaşık 3 Avro).
Firmaların getirecekleri promosyon malzemeler ve ikramlar Türk kültürünü olumlu şekilde gösteren malzemeler ve ikramlar olması gerekmektedir (Nazar boncuğu, Türk lokumu, fındık, Türk rakısı vb.). Müşavirliğimizce temin edilecek ikramlar (Türk kahvesi, Türk çayı ve baklava) yalnızca belirlenen "Türk mutfağı tanıtımı" saatlerinde yapılacaktır. Bunun dışında desklerinizde vermek istediğiniz herhangi ikramlar, kendiniz için yiyecekler/içecekler ve hostesler için yiyecekler/içecekler tarafınızca temin edilecektir. Yukarıda belirtilen lokum ve Nazar boncuğu gibi ikramlar ve hediyelik eşyalar Sırbistan’da bulunmamaktadır. Desklerinizde kullanılmak üzere tarafınızca Türkiye’den getirilmesi gerekmektedir.
Fuarın üçüncü günü 20 Şubat 2016 tarihinde fuar ziyaretçileri için katılımcıların vermiş oldukları tatil hediyeleri ile ödül çekilişi yapılacaktır. Çekilişe katılmak isteyen acenta/otel kendisini tanıtmak üzere ödülü anlatan kısa filmi veya yüksek çözünürlüklü görseli hazırlamalı ve Müşavirliğimiz e-posta adresine (info@posetitursku.com) en geç 30 Ocak 2016 tarihine kadar göndermelidir. Tanıtım filmleri/görselleri çekiliş esnasında LED ekranda gösterilecektir. Ayrıca fuar broşürleri için Müşavirliğimiz e-posta adresine (info@posetitursku.com) en geç 30 Ocak 2016 tarihine kadar ödül hakkında kısa bilgi gönderilmesi gerekmektedir. Ödülü kazanan kişi için tarafınızca bir kupon/voucher hazırlanmalıdır.
Havaalanı– şehir merkezine kadar giden transferlerin ücretleri 3 – 20 Avro arasında değişmektedir (taksi: 10-20 Avro, minibüs: 5 Avro, otobüs: yaklaşık 3 Avro). Fuar alanı, şehir merkezine 7-10 dakika mesafededir. Dolayısıyla otel seçiminde şehir merkezindeki otelleri tercih etmeniz faydanıza olacaktır. Fuar süresince otellerin doluluk oranları yüksek olması nedeni ile rezervasyonunuzu erken yapmanız tavsiye edilmektedir.
Herhangi bir sorunuz için aşağıdaki telefon veya e-posta adresinden Müiavirliğimizle irtibata geçebilirsiniz ".
Boris Jeloçnik - 00 381 63 8011 248
Nikolina Miçiç - 00 381 65 9090 121
Kültür ve Tanıtma Müşavirliği - 00 381 11 334 90 41
E-posta - info@posetitursku.com