İSTANBUL MARKA İMAJI ARAŞTIRMASI
Değerli Üyemiz,
Marmara Üniversitesi Pazarlama Bölümü’nde hazırlanmakta olan bir doktora tezi kapsamında, yabancıların İstanbul hakkındaki algılarını ölçmek amacıyla bir anket çalışması hazırlanmıştır. Söz konusu anket ile İstanbul'un marka şehir imajının ortaya çıkartılması, rekabetçi ve sürdürülebilir bir İstanbul markası inşa edilmesine katkı sağlanması hedeflenmektedir.
Bahse konu anketin; Almanya, İran, Rusya, Fransa, İngiltere, ABD, Çin, Hollanda, İsrail, İtalya, Güney Kore ve İsveç’ten ülkemize gelen misafirlerce yanıtlanması planlanmaktadır.
Bu çerçevede farklı ülkeler için özelleştirilmiş anket linkleri aşağıda dikkatinize sunulmuştur. Acentalarımızdan faaliyet gösterdikleri ülkelerden getirdikleri turistlere, ilgili anket linkini iletmesi ve soruların misafirlerce yanıtlanması hususunda desteklerini rica ederiz.
Saygılarımızla,
Anket Linkleri:
# |
Ülkeler |
Link |
1 |
ALMANYA |
|
2 |
İRAN |
|
3 |
İNGİLTERE |
|
4 |
ABD |
|
5 |
HOLLANDA |
|
6 |
İSRAİL |
|
7 |
İTALYA |
|
8 |
GÜNEY KORE |
|
9 |
İSVEÇ |
|
10 |
RUSYA |
|
11 |
FRANSA |
|
12 |
ÇİN |