THY'NİN FRANSA, İSPANYA, ALMANYA, AVUSTURYA, BELÇİKA, HOLLANDA, İSVEÇ, NORVEÇ, DANİMARKA HATLARI VARIŞLI VE ÇIKIŞLI OHAL YAYINI
Sayın Üyelerimiz,
Bu bülten ile belirtilen uygulamalar "Uçus ve Hizmet Aksaklıkları Prosedürü"nde tanımlanan aksaklıkların olusmadığı seferlere kayıtlı bulunan yolcularımız için geçerlidir. Prosedürde belirtilen aksaklıkların olustuğu seferlere kayıtlı yolcuların 1 rezervasyon değisikliği ve ücret iade talepleri, prosedürde tanımlanan şekilde karşılanacaktır.
Fransa/İspanya/Almanya/Avusturya/Belçika/Hollanda/Isveç/Norveç/Danimarka varışlı ve çıkışlı 13 Mart 2020 ve öncesinde düzenlenmis biletler için, Ortaklıgımızın 13 Mart 2020 - 31 Mayıs 2020 tarihlerı arasındaki Fransa/İspanya/Almanya/Avusturya/Belçika/Hollanda/Isveç/Norveç/Danimarka varışlı ve çıkıslı seferlere kayıtlı münferit ve grup yolcuların işlemleri, ücret kurallarına bakılmaksızın 15 Nisan 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla aşagıda belirtilen şartlarda yapılacaktır.
1) Rezervasyon ve Parkur Değisiklikleri :Rezervasyon ve parkur değisiklikleri varış noktasının aynı IATA bölgesinde olması, talep edilen değisikliğin aynı kabinde olması ve 15 Nisan 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla ;
Yeni Rezervasyonun 31 Mayıs 2020 tarihine kadar olan TK/AJET operating uçuşlara alınması durumunda: Aynı ücret sınıfında yer olmasına bakılmaksızın ücretsiz yapılacaktır.Yapılan değişiklikler, yolcunun seyahat planını etkiliyorsa aynı biletteki diğer uçuşlarının aynı kabinde olması kaydıyla aynı ücret sınıfında yer olmasına bakılmaksızın ücretsiz yapılacaktır.
Yeni rezervasyonun 31 Mayıs 2020 tarihinden sonraki TK/AJET operating ucuşlara alınması durumunda : Aynı ücret sınıfında yer olması kaydıyla orjinal biletleme tarihinden itibaren 1 yıl içerisindeki seferlere ceza alınmaksızın yapılacaktır. Aynı ücret sınıfında yer olmaması durumunda değisiklik cezası alınmaksızın oluşacak ücret farkları tahsil edilerek yapılacaktır.
Ortaklığımızın Marketing Carrier oldugu Interline uçuslarda orijınal ücret kuralları doğrultusunda işlem yapılır.
2 ) İade talepleri: Münferit ve grup yolcuların iade islemlerı 15 Nisan 2020 (dahil) tarihine kadar işlem yapılması kaydıyla asagıda belirtilen şartlarda yapılacaktır.
Ücret kurallarına bakılmaksızın cezasız
a) Hiç kullanılmamış bilet: iade yapılacaktır. Ortaklıgımızın Marketing Carrier oldugu interline uçuslar da kapsam dahilindedir Involuntary (istek dışı) kapsamında iade yapılır.
b) Kullanılmış bilet: Ortaklığımızın Marketing Carrier olduğu Interline uçuslar da kapsam dahilindedir.
3) Bilet süresinin uzatılması: Herhangi bir ücret farkı ve ceza alınmaksızın biletin geçerliliği 31 mayıs 2020 tarihine kadar uzatılabilecektir.
4) Ödemesi yapılmış veya "Garanti Mco"su alınmış grupların rezervasyonlarının (talep halinde) rezervasyon ve parkur değisikliklerı mevcut ücret kuralları kapsamında var olan cezaları gözetilmeksizin yapılacaktır.
5) Bilet değisiklik/iade işlemleri Türk Hava Yolları Satıs Ofisleri ve biletin satın alındığı Acentalar ve Çağrı Merkezleri tarafından yapılacaktır. Yukarıda belirtilen uygulamalar çerçevesinde yapılacak değişiklikler bir defa ile sınırlandırılacak olup yolcunun sonraki değisiklik taleplerı için ücret kuralları dahilinde olusacak ceza ve farklar tahsil edilerek yapılacaktır.
Saygılarımızla,