TURSAV’DA YENİ DÖNEM BAŞLADI
Değerli Üyelerimiz,
Seyahat Acentalarının gelişimine katkı sağlamak, uluslararası arenada rekabet güçlerini artırmak ve TÜRSAB’a destek sunmak üzere 15 Ekim 1991’de faaliyetlerine başlayan Turizm ve Seyahat Acentaları Vakfı (TURSAV), önümüzdeki dönemde daha etkin olmak ve sektöre yön verecek çalışmalara imza atmak amacıyla yeni bir yapılanma sürecine girdi.
Vakıf Resmi Senedi’nde yapılan değişiklikler ile yeniden yapılandırılan TURSAV daha bağımsız bir yapıya kavuşturuldu. Yapılan düzenlemelerle Vakfa üye olma koşulları kolaylaştırıldı. Yeni dönemde Vakıf hizmetleri ile üyelerine eğitim, sigorta, Mesleki Yeterlilik başta olmak üzere mesleklerini icra ederken katkı sunacak birçok alanda avantajlar sağlanması hedefleniyor.
Turizm ve Seyahat Acentaları Vakfı Resmi Senedinde yapılan değişikliklerle;
• TURSAV’a katılım koşulları değişerek tüm Seyahat Acentalarını kapsayacak bir yapıya dönüştürüldü, üye olma koşulları ise günümüz şartlarına uygun bir hale getirildi.
• TURSAV artık daha demokratik, daha şeffaf bir yönetim anlayışına sahip olacak ve kendi Başkanını kendisi seçebilecek.
• Bugüne kadar TÜRSAB’ın kaynaklarıyla yoluna devam eden TURSAV, yaratılacak yeni kaynaklarla mali yönden de özerkleşecek.
• Yeni yapılanmada Vakfın ve iştirak şirketlerinin mali tabloları açık bir şekilde üyelerin dikkatine sunulacak.
Turizm ve Seyahat Acentaları Vakfı’nın Yeni Resmi Senedi’ne www.tursav.org web sitesinden ulaşabilirsiniz.
Ek - 1: Vakıf Üyelik Bilgi Notu
Ek - 2: Bireysel Üyelik Formu
Ek - 3: Kurumsal Üyelik Formu
Ek - 4: TURSAV Yeni Dönem Broşürü
İçerik ile ilgili dosyalar