AFYONKARAHİSAR'DA GASTRONOMİ ÇALIŞTAYI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
7-10 Mayıs tarihleri arasında Afyonkarahisar’da gerçekleştirilen Gastronomi Çalıştayı, şehrin zengin mutfak kültürünü daha ileriye taşımak, gastronomi turizmini geliştirmek ve sürdürülebilir projeler üretmek amacıyla sektör temsilcileri ile alanında uzman isimleri bir araya getirdi.
Çalıştaya, TÜRSAB Yönetim Kurulu Üyelerimiz Cevat Engin Şahin ve Şebnem Urgancıoğlu, Dumlupınar BTK Başkanımız Bilal Şenel, Orta Anadolu BTK Başkanımız Muhammet Sarıtaş, Batı Karadeniz BTK Başkanımız Ercan Güner, Kültür Turizmi İhtisas Başkanımız Hakan Çokgezen, Gastronomi Turizmi İhtisas Başkanımız Mustafa Tümay İmamaoğlu, Başkan Danışmanımız Murat Saraçoğlu ile Dumlupınar BTK Yönetim Kurulu Üyelerimiz katılım sağladı.
Programın moderatörlüğünü Prof. Dr. Hakan Yılmaz üstlenirken, raportörlüğünü Dr. Melissa Ateş gerçekleştirdi.
Gerçekleştirilen çalıştayda; yerel lezzetlerin tanıtımı, gastronomi turizminin bölge ekonomisine katkısı, kültürel mirasın korunması ve turizmde ortak iş birliği imkanları ele alındı. Katılımcılar, Afyonkarahisar’ın gastronomi alanındaki potansiyelinin daha etkin değerlendirilmesi adına görüş ve önerilerini paylaştı.






