SAĞLIK TURİZMİ İHTİSAS BAŞKANLIĞI’NIN AYLIK TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİRİLDİ
Sağlık Turizmi İhtisas Başkanlığı’nın aylık toplantısı, 8 Mayıs 2026 Cuma günü Genel Merkezimizde, İhtisas Başkanımız Şehnaz Atak Askeroğlu’nun koordinasyonunda hibrit formatta gerçekleştirildi.
Toplantıya; Yönetim Kurulu Üyemiz Özgür Ildır Öksüz, Sağlık Turizmi İhtisas Başkan Yardımcılarımız ve İhtisas Başkanlığı üyelerimiz katılım sağladı.
Toplantıda; Maliye Bakanlığı ve Gelir İdaresi Başkanlığı ile gerçekleştirilen görüşmeler değerlendirilirken, devam eden çalışmaların son durumu ele alındı. Sağlık turizmi belgeli seyahat acentalarının, hizmet ihracatında uygulanan kurumlar vergisi ve KDV istisnalarından sağlık kuruluşları ve hekimlerle aynı standartlarda yararlanabilmesine ilişkin talepler de gündeme getirildi.
Ayrıca üyelerimizin görüş ve önerileri alınarak önümüzdeki döneme ilişkin aksiyon planları gözden geçirildi.
Fiziki ve çevrim içi katılım sağlayan tüm üyelerimize katkıları için teşekkür ederiz.





