THY’NİN HELP DESK İLE İLGİLİ DUYURUSU
THY’den gelen UMR-017 no’lu “Help Desk” ile ilgili duyuru aşağıda aynen aktarılmaktadır.
Sayın Hac&Umre Acentemiz,
Size özel Koordinasyon Merkezimiz devreye girdi.
(Her gün 07.00-22.30 arası)
Dahili: 30049
Cep Tel: 0 5077 53 01 85
PNR işlemleri :
1-İsim değişikliği
- PNR larda en fazla 3 harfe kadar ve anlam değişmeyecek durumlarda yapılmaktadır.
- PNR ları acentenin e-mail ve Print adresine yönlendirilir.
- Aynı şehirde bulunan farklı bir acentenin PNR ı, diğerine QEP lenemez.
- PNR lara özel talep/yolcu girişlerinin yapılması
2-Miles & Smiles girişleri :
- Miles&Smiles yolcuların bilgilerinin PNR a işlenmesi ve girişler hakkında bilgilendirme yapılır.
ÖNEMLİ NOT : Yedek yerlerin okeylenmesi, opsiyon süresinin uzatılması, TROPHY opsiyonunun çıkarılması gibi işlemler yapılmamaktadır. Bu tip durumlara müdaheleler ancak sistem arızası ve olağanüstü durumlarda mümkündür.
Bilet İşlemleri :
1-Reval işlemleri:
- SC den kaynaklı pnrlara işlemler bölümümüz tarafından yapılır.
- PNR sadece cezasız işlemlerde ücret kuralı doğrultusunda reval işlemi yapılır.
- Cezalı işlemler için sadece mesai bitiminde teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.
2-Reissue/Name Change işlemleri:
- REISSUE işlemleri cezasız ve involuntary durumlarında yapılır.
- Reissue işlemleri cezalı olması durumda sadece mesai bitiminde ve teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.
- Name Change işlemleri kayıtlı acenta telefonu veya e-mail adresinden gelmesi durumunda yapılabilecektir.
- Hava limanlarında vize problemi,mahrem problemi v.s nedenlerden iptal veya name change işlemleri kayıtlı e-mail veya telefondan ofisimiz aranması durumda yapılabilecektir.
Ücret İşlemleri :
1-Ücret işlemleri:
- Hac&Umre ile alakalı yurt içi ve yurt dışı Ücret verilmesi
- Ücret notu , indirimli ücretler ile ilgili kural ve uygulamaları
- Free uygulaması,fazla bagaj hakkında bilgilendirme yapılmaktadır.
Diğer İşlemleri :
1- Kayıp bagaj:
- Kayıp bagaj ile alakalı son durum ve gelişmeler hakkında bilgi verilmesi
2- Check-in işlemleri:
- Farklı meydandaki yolcuların check-in işlemin önceden ve sorunsuz bir şekilde yapılmasının saglanması.
NOT: Hac&Umre Help Desk’ten mesai bitiminde işlem yapmak isteyen acentemizin belirlenen tutardan teminat mektubu verilmesi durumunda işlem yapılabilmektedir.