THY’NİN HELP DESK İLE İLGİLİ DUYURUSU

THY’den gelen UMR-017 no’lu “Help Desk” ile ilgili duyuru aşağıda aynen aktarılmaktadır.

Sayın Hac&Umre Acentemiz,

Size özel Koordinasyon Merkezimiz devreye girdi.

(Her gün 07.00-22.30 arası)

HACUMREHELPDESK@THY.COM

Dahili: 30049

Cep Tel: 0 5077 53 01 85

PNR işlemleri :

1-İsim değişikliği

  •  PNR larda  en fazla 3 harfe kadar ve anlam değişmeyecek durumlarda yapılmaktadır.
  • PNR ları acentenin e-mail ve Print adresine yönlendirilir.
  • Aynı şehirde bulunan farklı bir acentenin PNR ı, diğerine QEP lenemez.
  • PNR lara özel talep/yolcu  girişlerinin yapılması

2-Miles & Smiles girişleri :

  • Miles&Smiles yolcuların bilgilerinin PNR a işlenmesi ve girişler hakkında bilgilendirme yapılır.

ÖNEMLİ  NOT : Yedek yerlerin okeylenmesi, opsiyon süresinin uzatılması, TROPHY opsiyonunun çıkarılması  gibi işlemler yapılmamaktadır. Bu tip durumlara müdaheleler ancak sistem arızası ve olağanüstü durumlarda  mümkündür.

Bilet İşlemleri :

 

1-Reval işlemleri:

  • SC den kaynaklı pnrlara işlemler bölümümüz tarafından yapılır.
  • PNR sadece cezasız işlemlerde ücret kuralı doğrultusunda reval işlemi yapılır.
  • Cezalı işlemler için sadece mesai bitiminde teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.

2-Reissue/Name Change işlemleri:

  • REISSUE işlemleri cezasız ve involuntary durumlarında yapılır.
  • Reissue işlemleri cezalı olması durumda sadece mesai bitiminde ve teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.
  • Name Change işlemleri kayıtlı acenta telefonu veya e-mail adresinden gelmesi durumunda yapılabilecektir.
  • Hava limanlarında vize problemi,mahrem problemi v.s nedenlerden iptal veya name change işlemleri kayıtlı e-mail veya telefondan ofisimiz aranması durumda yapılabilecektir. 

 

Ücret İşlemleri :

1-Ücret  işlemleri:

  • Hac&Umre ile alakalı yurt içi ve yurt dışı Ücret verilmesi
  • Ücret notu , indirimli ücretler ile ilgili kural ve uygulamaları
  • Free uygulaması,fazla bagaj hakkında bilgilendirme yapılmaktadır.

 

Diğer İşlemleri :

1- Kayıp bagaj:

  • Kayıp bagaj ile alakalı son durum ve gelişmeler hakkında bilgi verilmesi

2- Check-in işlemleri:

  • Farklı meydandaki yolcuların check-in işlemin önceden ve sorunsuz bir şekilde yapılmasının saglanması.

NOT: Hac&Umre Help Desk’ten mesai bitiminde işlem yapmak isteyen acentemizin belirlenen tutardan teminat mektubu verilmesi durumunda işlem yapılabilmektedir.

TÜM HABERLER
17  Ekim  2019
TÜRSAB Heyeti, Malezyalı Turist Kafilesini ve Rehber Dilek Aydeniz’i Hastanede ...
HABERİ OKU
17  Ekim  2019
TÜRSAB Heyeti, Konya’da Düzenlenen Bilgilendirme Toplantısında Seyahat Acentası...
HABERİ OKU
17  Ekim  2019
TÜRSAB Heyeti, Başkent Ankara’da Seyahat Acentası Temsilcilerimizle Bir Araya ...
HABERİ OKU
15  Ekim  2019
Çalışma Arkadaşlarımız, Meme Kanseri Bilinçlendirme Ayı Çerçevesinde Farkındalı...
HABERİ OKU
14  Ekim  2019
Dünya Türk İş Konseyi Bakü Buluşması’nda Yönetim Kurulu Başkanımız Firuz B. Bağ...
HABERİ OKU
13  Ekim  2019
Akdeniz Bölge Temsil Kurulumuz, Büyük Bir Açılış Töreniyle Yeni Hizmet Binasına...
HABERİ OKU
12  Ekim  2019
TÜRSAB Heyeti, Bilgilendirme Toplantısında Seyahat Acentalarımızla Bir Araya Ge...
HABERİ OKU
11  Ekim  2019
TÜRSAB Heyeti, Batı Antalya Bölge Temsil Kurulumuzun Yeni Hizmet Binasının Açıl...
HABERİ OKU
TÜM DUYURULAR
17  Ekim  2019
Marmaris Bölge Temsil Kurulu Seçimleri Sonuçlandı
HABERİ OKU
17  Ekim  2019
Batı Karadeniz Bölge Temsil Kurulu Seçimleri Sonuçlandı
HABERİ OKU
17  Ekim  2019
Orta Karadeniz Bölge Temsil Kurulu Seçimleri Sonuçlandı
HABERİ OKU
17  Ekim  2019
Adana Bölge Temsil Kurulu Seçimleri Sonuçlandı
HABERİ OKU
17  Ekim  2019
Konya Bölge Temsil Kurulu Seçimleri Sonuçlandı
HABERİ OKU
17  Ekim  2019
Doğu Marmara Bölge Temsil Kurulu Seçimleri Sonuçlandı
HABERİ OKU
17  Ekim  2019
Mersin Bölge Temsil Kurulu Seçimleri Sonuçlandı
HABERİ OKU
17  Ekim  2019
WTM Londra Uluslararası Turizm Fuarı’na Katılacak Üyelerimiz için Ücretsiz Yaka...
HABERİ OKU