THY’NİN HELP DESK İLE İLGİLİ DUYURUSU

THY’den gelen UMR-017 no’lu “Help Desk” ile ilgili duyuru aşağıda aynen aktarılmaktadır.

Sayın Hac&Umre Acentemiz,

Size özel Koordinasyon Merkezimiz devreye girdi.

(Her gün 07.00-22.30 arası)

HACUMREHELPDESK@THY.COM

Dahili: 30049

Cep Tel: 0 5077 53 01 85

PNR işlemleri :

1-İsim değişikliği

  •  PNR larda  en fazla 3 harfe kadar ve anlam değişmeyecek durumlarda yapılmaktadır.
  • PNR ları acentenin e-mail ve Print adresine yönlendirilir.
  • Aynı şehirde bulunan farklı bir acentenin PNR ı, diğerine QEP lenemez.
  • PNR lara özel talep/yolcu  girişlerinin yapılması

2-Miles & Smiles girişleri :

  • Miles&Smiles yolcuların bilgilerinin PNR a işlenmesi ve girişler hakkında bilgilendirme yapılır.

ÖNEMLİ  NOT : Yedek yerlerin okeylenmesi, opsiyon süresinin uzatılması, TROPHY opsiyonunun çıkarılması  gibi işlemler yapılmamaktadır. Bu tip durumlara müdaheleler ancak sistem arızası ve olağanüstü durumlarda  mümkündür.

Bilet İşlemleri :

 

1-Reval işlemleri:

  • SC den kaynaklı pnrlara işlemler bölümümüz tarafından yapılır.
  • PNR sadece cezasız işlemlerde ücret kuralı doğrultusunda reval işlemi yapılır.
  • Cezalı işlemler için sadece mesai bitiminde teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.

2-Reissue/Name Change işlemleri:

  • REISSUE işlemleri cezasız ve involuntary durumlarında yapılır.
  • Reissue işlemleri cezalı olması durumda sadece mesai bitiminde ve teminat mektubu olan acentelerimize işlem yapılabilecektir.
  • Name Change işlemleri kayıtlı acenta telefonu veya e-mail adresinden gelmesi durumunda yapılabilecektir.
  • Hava limanlarında vize problemi,mahrem problemi v.s nedenlerden iptal veya name change işlemleri kayıtlı e-mail veya telefondan ofisimiz aranması durumda yapılabilecektir. 

 

Ücret İşlemleri :

1-Ücret  işlemleri:

  • Hac&Umre ile alakalı yurt içi ve yurt dışı Ücret verilmesi
  • Ücret notu , indirimli ücretler ile ilgili kural ve uygulamaları
  • Free uygulaması,fazla bagaj hakkında bilgilendirme yapılmaktadır.

 

Diğer İşlemleri :

1- Kayıp bagaj:

  • Kayıp bagaj ile alakalı son durum ve gelişmeler hakkında bilgi verilmesi

2- Check-in işlemleri:

  • Farklı meydandaki yolcuların check-in işlemin önceden ve sorunsuz bir şekilde yapılmasının saglanması.

NOT: Hac&Umre Help Desk’ten mesai bitiminde işlem yapmak isteyen acentemizin belirlenen tutardan teminat mektubu verilmesi durumunda işlem yapılabilmektedir.

TÜM HABERLER
19  Temmuz  2019
Jean Claude Van Damme, TÜRSAB Denetim Ekiplerince Görüntülendi
HABERİ OKU
19  Temmuz  2019
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
15  Temmuz  2019
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
14  Temmuz  2019
Seyahat Acentaları Düzce İnfosunda Buluştu
HABERİ OKU
14  Temmuz  2019
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
12  Temmuz  2019
Meksika İstanbul Konsolosu Julio Escobedo’nun TÜRSAB Ziyareti
HABERİ OKU
11  Temmuz  2019
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
10  Temmuz  2019
TÜRSAB olarak Seyahat Acentamızı DÖSİMM Genel Müdürü ve SICPA Turkey Yetkililer...
HABERİ OKU
TÜM DUYURULAR
19  Temmuz  2019
2019 Hac Organizasyonu Görevli Telefon Rehberi Hakkında Duyuru
HABERİ OKU
19  Temmuz  2019
Hac Umre ve İnanç Turizmi Fuarı Hakkında Duyuru
HABERİ OKU
18  Temmuz  2019
30.06.2019 Tarihli Enformasyon Memurluğu Sınav Sonuçları
HABERİ OKU
18  Temmuz  2019
Travel Turkey İzmir Turizm Fuar ve Kongresi / 5-7 Aralık 2019
HABERİ OKU
18  Temmuz  2019
DEİK / Türkiye – Özbekistan İş Forumu, 23 Temmuz 2019, Ankara
HABERİ OKU
17  Temmuz  2019
İlker Ünsever ile Turizm Hukuku
HABERİ OKU
16  Temmuz  2019
Karadağ’ın Vize Rejimi Hakkında Duyuru
HABERİ OKU
15  Temmuz  2019
Ömer Kartın ile Gastronomi Sohbetleri
HABERİ OKU