TÜKETİCİ ŞİKAYETLERİ
Hukuk Müşavirliği’ne bağlı olarak faaliyet gösteren Tüketici Şikayetleri Departmanı, seyahat acentalarına yönelik olarak tüketicilerden gelen şikâyet süreçlerini yürütmekte ve Birliğimizin TOAR İhtisas Başkanlığı aracılığıyla gerekli değerlendirmeleri gerçekleştirerek sonuçlandırmaktadır.
İLETİŞİM
Tel: 0212 259 84 04
E-Posta: tuketici@tursab.org.tr
TÜM HABERLER
20
Ocak
2025
TÜRSAB Havayolu Bilet Satış ve IATA İhtisas Başkanlığı Olağan Toplantısı Gerçek...
HABERİ OKU20
Ocak
2025
TÜRSAB Havayolu Bilet Satış ve IATA İhtisas Başkanlığı Heyeti, Yabancı Menşeli ...
HABERİ OKU20
Ocak
2025
TÜRSAB Heyetimiz, Suudi Arabistan Asîr ve Güney Bölgesi Geliştirme Yetkilileri ...
HABERİ OKU20
Ocak
2025
TÜRSAB Heyetimiz, İstanbul Trafik Denetleme Şube Müdürü Tunay Başarık’ı Makamın...
HABERİ OKU17
Ocak
2025
Sağlık Turizmi Bilgilendirme Toplantılarımızın 11’incisi Edirne Ticaret ve Sana...
HABERİ OKU17
Ocak
2025
Kapadokya BTK Yönetim Kurulu Toplantımız, Seyahat Acentalarımızın Katılımıyla G...
HABERİ OKU17
Ocak
2025
TÜRSAB Havayolu Bilet Satış ve IATA İhtisas Başkanlığı Heyeti, FlyDubai Hava Yo...
HABERİ OKUTÜM DUYURULAR
20
Ocak
2025
Turizmde Yeni Trendler: Doğa ve Macera Turizmi, Film-Dizi-Belgesel Turizmi Eğit...
HABERİ OKU