FRANSIZ MİSAFİRİMİZİN MAĞDURİYETİ HAKKINDA BASIN AÇIKLAMASI

Bugün basında yer alan ülkemize gelen Fransız misafirimizin VIP araç ile transferi sırasında yüksek hizmet bedeli ödediğine dair haber üzerine TÜRSAB olarak kurumumuza yapılan bir şikayet olmamasına rağmen acenta hakkında gerekli işlemleri hemen başlatıldı. TÜRSAB denetim ekipleri söz konusu acentayı yerinde denetlediler. Fransız turistin şikayetçi olduğu konu ile ilgili belgeler incelendi. Söz konusu acenta yaptığı yanlışı kabul etti. Telafi amacıyla alınan bedelin tamamı firma tarafından mağduriyet yaşayan misafirimizin kredi kartına iade edildi. Paranın tamamı iade edilse de TÜRSAB’ın konuyla ilgili takibi devam etmektedir. Hakkında şikayet olan acenta disiplin kuruluna sevk edilmiştir. Disiplin kurulumuz söz konusu acenta ile ilgili kararı verdikten sonra gereği yapılacaktır.

TÜRSAB
Türkiye Seyahat Acentaları Birliği

TÜM HABERLER
24  Mayıs  2020
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
17  Mayıs  2020
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
13  Mayıs  2020
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
04  Mayıs  2020
TÜRSAB’ı Temsilen Erciyes BTK, Kayseri Ticaret Odası Başkanı Ömer Gülsoy Tarafı...
HABERİ OKU
04  Mayıs  2020
TÜRSAB’ı Temsilen Erciyes BTK, Kayseri Ticaret Odası Başkanı Ömer Gülsoy Tarafı...
HABERİ OKU
04  Mayıs  2020
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
20  Nisan  2020
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
16  Nisan  2020
Vefat ve Başsağlığı
HABERİ OKU
TÜM DUYURULAR
29  Mayıs  2020
İstanbul’un Fethi’nin 567. Yıl Dönümü Kutlu Olsun
HABERİ OKU
29  Mayıs  2020
HES Kodu Hakkında Güncel Bilgiler
HABERİ OKU
28  Mayıs  2020
HES Kodu Hakkında Bilgilendirme
HABERİ OKU
28  Mayıs  2020
Yönetim Kurulu Başkanımız Firuz B. Bağlıkaya, Bloomberg HT'ye Konuk Oluyor
HABERİ OKU
27  Mayıs  2020
İlker Ünsever ile Turizm Hukuku Canlı Yayını
HABERİ OKU
26  Mayıs  2020
Ali Bilir ile Sektörün Nabzı Canlı Yayını
HABERİ OKU
26  Mayıs  2020
Turizm Gazetecileri Soruyor Canlı Yayını
HABERİ OKU
23  Mayıs  2020
Ramazan Bayramı Kutlu Olsun
HABERİ OKU